Subject: FW: [DKIM katki]Kiri Tartumaa Tervisekeskuselt
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 15:24:52 +0300

_____

Saatja: Elva haigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saadetud: teisipäev, 17. juuni 2025 09:32
Adressaat: Karmen Joller - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Gerli Baida - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: [DKIM katki]Kiri Tartumaa Tervisekeskuselt

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere

Lugupeetud sotsiaalminister Karmen Joller

Edastan Teile kirja.

 Peeter Laasik

Juhataja

Tartumaa Tervisekeskus OÜ